Aryamlinamom tam o aylarda aynı durumu yaşadım. Ne yazıkki 1 aydan daha fazla sürdü. Herkes memeyi bıraktır mama ver diye ısrar etti ama direndim. Emmesi için her yolu denedim. Ayakta emzirmeyi deneyin, ondan sıkılınca ayakta yürüyerek emzirin. Yatarak, kol altından, ayakta sallayarak bile denemiştim. Öyle öyle emiyordu. Bir sürü emzirme yöntemi var. Bu süreci bu şekilde atlatırsanız sonra düzelecek. Zor bir süreç ama geçiyor. Şimdi de memeden ayrılmak istemiyor. Sabırlı olun ve kim ne derse desin (doktor hariç) mama vermeyin bence