Deletedmom_104 Nedir? Bizi yüreklendirecek, ben de yapabilirim dedirtecek, diyetteyken önümüze geleni reddetmeyi öğretecek, aklımızı kaydırmayacak, disiplini öğretecek mottonuz vardır belki☺️
mobesebesir Deletedmom_104 ay yok vallahi diyetisyen eşliğinde vermeye çalışıyorum onda da yavaş yavaş gidiyor çünkü herseye hayır diyemiyorum
aysmom1 Deletedmom_104 ben pandemide kapanma olduğu zaman herkes kilo alırken değişik bir şekilde kilo vermiştim 😁 belki çok klasik ama kesinlikle ve kesinlikle bol su, güzel bir kahvaltı, hafif bir öğle yemeği ve protein açısından zengin bir akşam yemeği. Paketli gıdalardan uzak durmak bende çok etkili olmuştu. Bu sayede kilo verdim bile diyebilirim. 2 buçuk aylık bir sürede 15 kilo vermiştim. Tabi bunun ne kadar sağlıklı olduğu tartışılır 😊 çünkü çok hızlı kilo alıp verdiğim için şu anda safra kesemde çamur ve taş var. Düzenli ve sağlıklı beslenerek yavaş yavaş kilo verin derim. İnanın başlayınca gerçekten bir süre sonra gerisi geliyor
Eysar Deletedmom_104 diyet yapamadım yıllarca uğraştım Forex5 ile veriyorum hayatta inanmazdım verenlere hep fotoshop derdim ama iştah adına hiçbir şey bırakmıyor sadece su içme isteği oluyor
LaraSu Deletedmom_104 doğurduktan 1 gün sonra ağır enfeksiyon yaşadım 1 haftada 10 kilo verdim buda benim şansımdı😀
Yarenhanim LaraSu ay bende yaşadım onu 15 gün hastanede yattım 2 ay kendime gelemedim ama fazlasıyla aldım buda bnşm şansım 😂
Cinarinannesi23 Doğumda 8 kilo almıştım dogumdan 15 gün sonra 8 kilo bir anda gitti ben bile kendime inanamadim. Sezeryan dogumdu kanamam çok oldu ve lohusa psikolojisine girdim biranda verdim eski kilomdan daha zayıf oldum. Sonra tekrar aldım sonra çalışan anne olunca koşuşturmaca derken tekrar zayıfladim. Benim sürekli böbrekler taş kum üretiyor oda bende yemek yeme isteğini azaltıyor yemeyince kilo veriyorum. Tek çare yemeği azaltmak çok zor diyet yapmak anlayabiliyorum sizi ama yemek ve spor koşuşturmaca zayiflatiyor gerçekten
Bayanbunalmis Şimdi bunu yersem ne olur diyorum? Mesela bir çikolata geldi önüme. Yedim evet mutlu oldum. Eee bana ne kattı? Anlık mutluluk olsada devamında pişmanlık… Önüme gelen şeyleri yediğimi ve yedikten sonraki hissiyatımı düşünüyorum😂
elifcicek_07 Bemikss yaa şu hacca giden kadın mıydı? Denk geldi bir kere baktım sayfasına ama bir kaç gün sürekli aynı şeyi yemeni istemiyor. Emzirirken süt kalitesini etkilemez mi
hndathn Herşeyi yiyerek kilo verdim evet ilginçtir ki oğluma gebeligimde 63le hamile kalıp 92ile doğurdum 84le hastaneden çıktım ama emziklilikte tekrar 92ye ulaştım.bir gün mağazada çokça beğendiğim bir şişme yelek vardı fakat hiçbir şekilde içine giremedim en büyük bedeninin.o an kafama biseyler dank etti 26 yaşında ani bir kararla gittiğim yoldan geri döndüm hemen diyetisyene basvurdum pek çok kan tahlili istedi yaptırdım getirdim benim uyku duzenime oğlumun ne kadar hareketli oluşuna neyi sevip neyi sevmediğime günde ne kadar yurudugume ne kadar uyuyabildigime göre ozel bir diyet listesi hazırlandı 14 ayda 43 kilo verdim.sonra git gide erimeye başladım diyetisyenim cevrem herkes bağırıyordu neredeyse sonra hamile kaldım ama bebeğimi kaybettim 1 haftada 5 kilo verdim üzüntüden git gide eriyordum 92kilo olan ben 53 kiloya düşmüştüm ve yolunda gitmeyen birşey olduğunun farkindaydim tekrar kilo aldım 60a kadar çıktım 60 benim için idealdi herkesin kaldirabilcegi bir kilo var zira ben mesela 60dan aşağıya düşmeye başladığımda bağışıklık sistemim sıfırlanıyor neredeyse o yüzden 60ta kaldım koronada 3 kilo daha aldım 63le kızıma hamile kaldım 79la doğurdum şuan 31 aylık kızım ben 65kiloyum diyet falan yapmadım hicbirsey vaktim yok devamlı hareket halindeyim herşey benim elime bkiyor bu yüzden su 5 kilo üzerime takıldı kaldı ama iyiyim böyle 33 yasinda 2 çocuk annesi olarak 65kilo ne bileyim bana fazla gelmiyor sanki. Bakalım her an tepem atıp diyetisyenime de gidebilirim belki kararsizim.bir xs değilim 36 38 beden değilim ama 40-42 bedende mutluyum ya ben😊
Deletedmom_104 hndathn Öncelkle çok geçmiş olsun kolay seyler yasamamıssınız ama cok şükür ki toparlamıssınız. Bence de. 2 cocukla 65 süper bi kilo ☺️
Birranneee34 hndathn vücutta sarkma oldu mu özellikle alt karın kısmında. Hikayemiz benziyor şuan 76 kiloda kaldım. İdealim 60 olması gerekirken aslında 60 bile değil 52 filan ama ben 60 li kilomdan çok memnundum bana iyi hissettiriyordu
aysmom1 Deletedmom_104 sağ ol canım vallahi ben detaylı ultrasyon için gitmiştim normalde, oradaki doktor bana direkt sen çok mu hızlı kilo alıp verdin demişti. Yani bu önemli bir etkenmis onu anladim