Oğlum 17 aylık, burada çok görüyorum emziği kesince almıyor denildiğini. Oğlum dişi ile emziğinin ucunu kesmiş ve asla emmek istemiyor sadece damaklarını kaşıyor. Gece dahi çıkarıyor. Fakat 4 tane emziği var bunu kendi de biliyor, emziklerini nereye koyduğumuzu da gidip alıyor ya da bizi oraya götürüp aldırtıyor. Uyku harici onları saklasam ve kesik emziği eline versem bırakır mı? Zaten 4 emzikten ikisini dişi ile kesmiş. Artık bıraktırmak istiyorum çünkü aşırı derece de düşkün, onlar için ne yemek yiyor ne birşey yapmıyor. Eminim ki emziği bırakınca da yemeğe düşer diye düşünüyorum. O şekilde tamamen bırakır mı?