Kızlar bende mantar var aşırı bı kaşıntı akıntı ve koku var bunun için kaç kez doktora gittim fatklj fatkli ilaç verip geciyo ama kaç ay sonra tekrarlaniyo şuan Dr gidicek durumda değilim bazı nedenlerden dolayı eczaneden fitil aldım ama fayda etmedi aranızda bu durumu yaşayıp iyi gelen krem fitil bilen varmı varsa yazarmisiniz gidip eczaneden alım