Umaysukusunannesi Bugün kefir içti ilk kez 14.00 15.30-18.30 bu saatlerde içti akşam 20.00 de memede emerek uyudu uyandı veya baya bi kustı kefirddnmi acaba ağız dolusu üstün baya battı hatta çok emmemişti bu arada 20 dk felan
KaynanaYiyen Umaysukusunannesi sizin bebeğiniz daha çok küçük. Neden o kadar veriyorsunuz kefir. Bir öğün verin yeter ona. Midesi ekşimiştir üşütmediyse.
Epifenomen-gkc Umaysukusunannesi 6 aylık bebeğe 3 kere vermeniz baskı yapmıştır midesine fazla gelmiştir. Bir kere verin günde çünkü daha küçük bu aylar alışma ayları aynı şeyleri sürekli yiyip içmemesi gerekiyor fazlası dokunur
mobesebesir Umaysukusunannesi bende 6 7 aylıkken verdim ama en fazla 60 ml bi kez ek gıdaya da 5 aylıkken başladım belki de 3 kez vermen agir geldi
Bibebek_ Umaysukusunannesi 1 yaş altı bebeklerde günde yarım çay bardağını geçirmeyin. Direkt vermek yerine pürelerinin kıvamını kefirle açabilirsiniz. Sade verince dokunuyor olabilir içine denediğiniz meyveleri blend ederek deneyebilirsiniz ☺️
Umaysukusunannesi KaynanaYiyen Epifenomen-gkc ama şöyle 3 kere alıştırma bardağına koymuştum bardağın yarısından bi tık az miktarda yani ara ara verdim ara ara vermem midesinemş dokundundunı zaman siz ne kadar veriyorsunuz ölçü olarak
Epifenomen-gkc Umaysukusunannesi ben o zamanlar sadece birkaç Yudum olarak izin veriyordum çünkü böyle şeylerin fazlası dokunuyor kefir dediğimiz şey tamam çok güzel bir probiyotik kaynağı çok sağlıklı ama ağır. Benim şu an kızım tam 3 yaşında bir çay bardağı anca içiyor gün içinde
pinkooo_02 Umaysukusunannesi 6 aylık bebek günde sadece yarım çay bardağı içebilir 1 yaşından sonrada 1 çay bardağı bebeğiniz çok küçük sindirememis