Kızlar bebeğim 8 aylık oldu gece uykusu bu aralar bilmiyorum kaç haftadır berbat ya. Yeni doğduğunda bile bir kere uyanır beslenir yatardı. Şimdi sürekli ara ara ağlayarak uyanıyor emziği yoksa emzik veriyorum su veritorum veya mama veriyorum içiyor uyuyor gibi oluyor sonra yine ağlayarak uyanıyor. En sonunda çok ağladı salona geldik duruyoruz öyle. Yeni doganken 7de de yatsa sabaha kadar uyurdu niye bozuldu bu kadar acaba düzelir mi🥹🥹