Bugun oglum gece 1′de uyudu ve tam bir buçuk saat sonra uyandi aglayarak sakinleştirmeye çalışıyorum durmuyor ne yaptiysak ağlamasını kesmedi. Çok korktum aklıma binbir türlü şey geldi bir kaç gündu hastaydı ama akşam gayet iyi görünüyordu gece niye böyle oldu hiç anlam veremedim. Babasıyla kalktık hazirlandik arabaya bindik hastaneye gidelim diye arabaya binmemizle çocuğumuz durdu eğer bir yeri agirsaydi aglamaya devam ederdi ama yok keyfi yerinde ve gayette arabada kendine oynadi müzik kapaninca ağlıyordu arada onun dışında aglamadi uslu duruyordu. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim ya ne çeşit bir çocuk bu böyle