Herkese hayırlı geceler.2 ay adetim gecikti.Hamilelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı.25ağuatosta adet oldum.4gün sürdü.Şimdi yine adet olmadım.Ağrılarımda var.Sürekli yorgun halisizim ve çok agrasifim.Korkmaya başladım.Normalde adetim hiç bu kadar gecikmez 4 aydır 2 defa aynı oldu.Doktora gitmeyi düşünüyorum.Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba?Son zamanlarda sürekli düzensiz olmaya başladı.