Bebeğim 18 aylık İki ay oldu hiçbir şekilde uyumuyor geceleri en az beş kere kalkıyor 12de uyudu şuana kadar tam üç kere uyandı çok hastayım emerek uyuduğu için kimse yardımcı olamıyor ama yıprandım çok kendime ait bir hayatım kalmadı doğduğundan beri nerdeyse böyle bazen gecenin bi vakti uyanır güne başlar asla asla sesimi yükseltmezdim ama sesim yükseliyor artık elimde olmadan gündüz yemek yememe dahi fırsat vermiyor ve bu süreçte evimizi taşımamız gerekiyor ne yapıcam hiç bilmiyorum 🥺