esilaliva doğrusu mu?
Evladınız mutluysa doğru odur
Gelişimi yerindeyse doğru odur
Benim kızım 13 aylık doğduğundan beri 11 den önce asla uyumadı
Uyku eğitimi denedik sabah 5te uyandı çok ağladı hemen eski saate geri döndük
Odadan çıkmadık başında bekledik yok olmadı
Tam tersine burada okudukça en geç 10 a kitlendim ve stres olduk. O uyumadı ben sinirlendim neden uyumuyor diye kaygılsr derken napıyorum ben dedim ve saldım çocuğu
Şimdi sabah 11 de uyanıyor
Hemen kahvaltı yapıyor dışarı çıkarız
Hayat kalitemiz bile başka bariz belli. Uyuduğu için mutlu.
Persentili çok yüksek
Dil, bilişsel, fiziksel gelişimi akranlarına göre önde.
E şimdi ben bu çocuğu neden 9 diye tutturayım ki :)