15 aylık memeye bağımlı. Bir dönem uykuları düzelttik gibi oldu. Şimdi yine başa sardı. Doğduğundan beri uyumuyor. Eşim ben bakayım diyor ama işten gece 1de geliyor. O gelene kadsr kızım çoktan uyanmış oluyor. Kızım uyanınca doğal olarak ben de uyanıyorum ve uyanınca geri uyuyamıyorum. Bazen sabahları o kalkıyor alıyor götürüyor bakıyorum içerden tv sesi geliyor. Tabi gidiyorum sen yat ben bakcam diyorum. Bakmaktan anladığı tv açmak. Yemek içmek tuvslrt gibi bir şey değil. Ayakta yersin içersin 30 sn yalnız bırakıp tuvalete gidersin ama Her gün 7de her gece 6-7 kere uyanmış olarak güne başlıyorum. Psikolojik ve fiziken bitmiş durumdayım. Gerçekten bazen annelik benim harcım değilmiş diye düşünmeden duramıyorum.