Bilmiyorum bana kızarmısınız. Ama siz değişmediğiniz sürece hiç bir bebek, cocuk değişmez. Güvensizlik, endişe, brn ne yapıcam, uyumak istiyorum, hadii uyusa artık, yeter bu tarz sitemler çocuğada yansıyor. Ve fizyolojik bir sıkıntısı yoksa eğer bu tamamen kendisini güvensiz hissetmesinden kaynaklanıyorum. Çünkü bir bebek uyur neden uyumak istemesin öyle değil mi? Basın bağrınıza her şeyin geçeceğini ona da hissettirin, bak her şey nasıl geçiyor. Biliyorum çok zor. Ama dünyaya getirdik biz istedik o bu yolu seçmedi. Ve dünyaya geldiyse bir şekilde onunla beraber yürümeyi öğrenmek gerekiyor. Durduk yere ağlamıyor. Bazen istedikleri tek şey güven veren annenin koynu oluyor.