Bağıra bağıra ağlamak istiyorum
28 aydır uyku durumumuz berbat
Hep sabrettim düzelecek dedikçe daha berbat oldu
Tahammülüm dayanacak gücüm kalmadı
Her yolu denedim olmuyor olmuyor olmuyor
Erken uyandırdım erken uyuttum gecenin bir yarısı uyandı full depo enerji
Geç uyuttum aynı
Ne yapacağımı şaşırdım artık
Şu 1 haftadır daha da berbat hal aldı
Geçen gün saat 1 de uyudu 3 de uyandı 6 dan sonra geri uyudu ve full ağladı uyanık kaldığı saat boyunca
Bir sıkıntısı mı vardı derseniz hayır
Derdi arabalarıyla oynamak salona gitmek istemek
Saatlerce arabaaaa arabaaa diyip ağladı bir tane arabasını getirdik eline verdik hadi uyu arabanla dedik yok
Artık o kadar çok ağladı ki kustu ağlarken
O gün maalesef biraz canını yaktım bacağını biraz sıktım ve bağırdım
Yaşamayan anlamaz gerçekten yanlış olduğunu biliyorum ama aylardır diş sıka sıka kırılacak dişim
Dün gece 12 buçukta uyudu 4 de uyandı ve saat sabah 10 da uyudu
Bugün 11 de uyudu ve şuan uyanmaya çalışıyor
Ve benim gecelere hiç tahammülüm kalmadı
Ih dese sesim yükseliyor artık çünkü dinlenmek istiyorum uykuyu da geçtim kafam dinlensin istiyorum
Gündüz zaten 2 yaş sendromu berbat geçiyor akşama kadar mızmız ağlak 1 dk dinlendirmiyor
Gece dinlenmek istiyorum artık ama oda olmuyor
Gerçekten kafa dinlemeye çok ihtiyacım var
Ve çözüm arıyorum ve o çözümü de asla bulamadım 28 aydır