Kızlar merhaba 11 aylik bebeğim var aramızda yatio ve dönemedigi zaman aramızda cook sinirleniyor ağlıyor uyku sırasında. Eşimde bi süre sonra kalkıp ilerde uyuyor. Annem sen alıştırmayın filan diyor ama ben nezaman alıştırdım hiçbirfikrim yok. Yani besigide var ama içi çok dar donemiyor diye gece rahat uyurum içim el vermio içinde yatırmaya. Yani benimki sağ sola dönmüyor yatakta sagdece takla atar gibi karnının üstüne gelene kadar filan dönüyor. Yani sorum şu beşikte dönmediği için güzel uyuyamaz filan diye düşünüyorum neden bilmiyorum hep sabit yatsa sorun olcak biyeri acicak tutulacak gibi. Sizce?