Bizde de iki buçuk aylık farkettim öyleydi. Çocuğunuzu kucağınıza dik tuttuğunuz da da kafası hep bir yöne doğru egikse eğer dikkat etmenizi öneririm. Bizde o şekildeydi hep soluna dönüktü bebeğim. Dik tuttugumda da sola eğik duruyordu başı. Doktora sorduk yan yatiriken hep aynı tarafa mi yatıyor dedi. Genelde evet dedim. Değiştirin sürekli dedi. Düzelmezse boyun ultrasonu falan çekeriz dedi. Kas sertleşmesi gibi bir durum olabiliyormuş. Tıbbi bir ifadesi var ama hatırlayamadım. Buda ilerleyen süreçte fizik tedavi bile gerektirebilir. O yüzden yine de ihmal etmeyin bence. Biz yatış pozisyonuna dikkat edince baya düzelme oldu. Mesela oyun oynarken de sırt üstü yatiyorsa nesne takip ederken sağ tarafına dönmekte zorlanıyordu. Ağlıyordu. Yavaş yavaş başına fiziki müdahalede bulunmadan çözdük çok şükür.