Hanımlar hangi göğüs pompalarını kullanıyorsunuz hangilerinden memnun kaldınız lütfen yardımcı olun❤️❤️
=Manuel kullandım
=Elektrikli tekli kullandım ama kullanamadım o kadar canımı acıtıyor ki masaj modunda sadece kullandım bir kaç kez. Baby me nin pompası
=Mochi kullanıp elimle masaj yaparak sağım yapıyorum şuanda
Hem mama veriyorum hem emziriyorum bebeğim 24 günlük geceleri mama vermek yerine sütümü veriyim diye gün içinde bir kaç kez sağıp dolaba koyuyorum. O yüzden sağım yapıyorum ve de sütüm anca yetiyor bazen tam doysun uyusun diye mama takviyesi yapıyorum sütüm artsın diye de sağım yapmam lazım o yüzden güzel önerilerinizi bekliyorumm 😊