esilesil 4.ay aşısını yaptırdım bugün ateşi 38 in üstünde. 2 kere calpol verdim ama düşmüyor. Ne yapmam gerekiyor düşürmek için.
Gulsum84 esilesil bebeğin üstünü soyun sadece ayaklarına çorap giydirin sık sık kontrol edin ateşi korkmayın
Prensesannesi53 esilesil cnm endiselenme bizede oldu eklem yerlerine pamuk koy ıslak basina koltuk alti avuc ici tekrarla 2 3 dk arayla pamuklari yenile düşecek
Pinkbery esilesil aşı ateşinden birsey olmaz endişe etmeyin. yarına geçmiş olur.ılık duş yaptırın iyi gelir. Calpolde verdiyseniz düşer ateşi inşallah kısa zamanda
ipek_61 esilesil en etkili yöntemlerden biri ama ılık duş direk soğuk su değil kesinlikle bebek rahatlıyor ılık suyla çok geçmiş olsun
Gulsum84 esilesil korkmayın inşallah düşer siz üstünü mutlaka soyun ateşi varken üşümez koltuk altlarına ıslak mendil koymuştum bende
Ada2019_ esilesil korkma her bebekte oluyor mutlaka hastanede 38i atesden saymıyorlar bebekte ateş olunca vücudu savasıyor endişelenme yarına iyi olur
esilesil Gulsum84 Prensesannesi53 koyayım şimdi ıslak pamuk. Peki geçici bişey mi bu ateş uzun sürmez değil mi. Temassız ateş ölçer mi daha iyidir koltuk altından ölçen mi
Pinkbery esilesil ozmaan ılac verdiyseniz bekleyin mutlaka düşer. Ayak altını ellerini yüzünü yıkayın madem oda iyi gelir
Uckisilikask esilesil ayni durumdayım bende bugun 4. Ay asisini yaptrdim inliyor ben bi yandan çaresizim