14 ay once dogum yaptım. Bir adet 4 mm myom ayrıntılı ultrasonda gorulmustu. O zamanki Dr bebege uzak yerde. Hamilelikle büyüyebilir sonrasında buyumesi durur bi zararı olmaz demişti. Sezeryan ameliyatında doktorum görmüş ama ters bir yerdeydi o yüzden ellemedim. Ceviz büyüklüğünde bir myomdu demişti. Hamilelğk boyunca cok sükür herhangi bir sıkıntı kanama erken dogum riski vs yaşamadım. 38. Haftada sezaryan oldu.Hamilelikte cıktıgını dusunuyorum. Cunku öncesinde kanamalarım gayet normaldi hic agrıda cekmezdim.suan regl olunca eskisinden cok daha yogun kanamam oluyor. Bazen de yumurtalık agrısı cekiyorum
Sorum şu myoma ultrason ilemi bakılıyor? Şuan ölçüsü nedir bilmiyorum. İkinci kez hamilelik geçirdiğimde sorun yaşar mıyım. Hamile kalmadan aldırmam gerekirmi😳 başına gelen yada duyan vsrmı acbaa.