Arkadaslar merhaba. Kizim okula basladi. 1 hafta sonra hasta oldu. Ama 2 haftadır öksürük krizlerimiz oluyor özellikle geceleri. Doktora götürüyoruz şurup veriyor. Şuruplar asla bu durumun önüne gecmiyor. Nebulizatör almayi düsünüyorum. Baska ne yapabilirim bu durumu yasayanlar özellikle yanitlarsa sevinirim. İlk defa böyle bir hastalik geciriyoruz. Daha önce hic öksürük krizleri olmadi.