Arkadaşlar kızım 2 yaşında . Uyur uyumaz daha kucagımda terlemeye baslıyor. İnce de giyse oda serin de olsa terliyor. Özellikle boyun ve sırtı çok terliyor. Yatak bile ıslanıyor. Doktora gidicez en kısa zamanda ama bu durumda olan var mı . Niye bu kadar terliyor acaba . Önce önemsemedim yaz sıcak falan şimdi hava serinledi yine de terliyor. Üstünü ince örtüyorum bu defa yüzü bakıyorum soguk üşüyor gibi yine örtüyorum. Artık ne yapacagımı sasırdım.