yasolinko bu arada reflüyğ gaz çok tetikliyor. Mide gazı diyolar hep ama popodan gaz çıkarması önemli asıl. Yoksa gaz sıkıştırdıkça olduğu gibi çıkarıyor her şeyi. Bizimde şu an öyle yine kusma nefesi gitmesi var ama ben sürekli gazını çıkarmaya çalışıyorum. Uyusa da 20 dk sırtını sıvazlıyorum popodan çok güzel çıkarıyor o zaman