Merhaba kızlar bebeğimi doktor kararıyla memeden kestim. Gündüz hiç aramıyor ama gece çok arıyor. Ağlıyor huzursuzlanıyor uyumuyor napacagımı bilemedim biberondan su veriyorum bu sefer de sanki memede uykuya geçiyormuş gibi biberondan su içerek uykuya dalmayı istiyo zar zor biberonu elinden alıyorum zar zor uyuttum diyorum asla derin uykuya geçemiyor bizim yatakta yatmak istiyor beşiğinde yatmak istemiyor bu sefer eşim salonda yatmak zorunda kalıyo napıcağımı şaşırmış durumdayım bu arada gece yatmadan önce bişeyler yedirip yatırıyorum aç da değil yani. Yardım edebilecek olan var mı bu süreçi nası düzene sokabilirim