anneyimanne00 geçmiş olsun geçen hafta benim kızımda ateşlendi ateşi 39 u buldu bu süre zarfında ben sürekli kontrol ettim ateşini başını ensesini ellerini ayaklarını ıslattım deniz suyu sıcaklığında günde bir kaç defa duş aldırdım calpol verdim ertesi gün doktora gittiğimde crp biraz yüksek çıkmıştı idrar yollarında sorun yoktu doktorum bunları yapmaya devam et ayrıca antibiyotikte yazacağım. Eğer üç gün ateşi düşmezse tekrar gel dedi hemen serum iğne vs yapma taraftarı değildi ben de öyle zaten bebeğimi çok yorardı daha çok küçük. Bizimki üçüncü gün iyi oldu sizinkide iyileşecektir Çok geçmiş olsun tekrardan iyi günler:)