Dilara2626 ben kullandım 9 aylıktı rsv olmuştu diğer aspiratörler işime yaramadı ve tamamen temizlemek zorundaydım çünkü ciğere inmişti. Kendimde denedim hiç acı yok. Bebeğimde denedim korkusu geçince çekerken hiç ağlamıyordu sadece birşeyin burnuna girmesinden dolayı rahatsız oluyolar o yüzden ağlıyordu. Şuan 20 aylık ihtiyacım olsa yine onu kullanırım. Ama çok şükür sümkürmeyi öğrettim ve artık sümkürüyor 🙏