1 aylık bebeğimi gündüzleri genellikle 2 buçuk 3 saat arasında doyuruyorum. Gece 3 saatte bir. Fakat bazen uyuyor sizce uyandırmalı mıyım? Yoksa en geç 4 saate kadar uyumalı mı? 4 saatten sonra uyandırırım diye düşünüyorum. Bazen zaten kendiliğinden uyanıyor. Fakat uyuduğu zamanlar kıyamıyorum. Bu arada mama ile besleniyor. Sizce?