Sevgisevgim
Asla kendımı kalıplara sokan bir anne olmadım
Okudum araştırdım notlar çıkardım ve sonunda kalbîmın sesi ne dıyorsa onunla hareket ettim
Şuan annelik iç güdüsü ile çocuk büyüten kışı sayısı çok azaldı
Çünkü ınsanlar o uzman böyle su söyle dıyerek çocuğunu büyütmeye çalışıyor oysa o annelık duygusunu dınlese doğruyu bulacak
Kastım şu illa şu saatte uyuması gerek çocuğun yoksa asla gelısemez gıbı her çocuk başka arkadaşım doktora bıle gıtsen herkese göre ayrı ilaç verır her bünye bır olamaz hepımız başka başkayız degıl mı?
Ben özgür ruhlu Bır anneyım
En yapmaya çalıştığım şey annelıgımde onu ne kadar çok sevdıgımı hıssetmesı olmuştur
Şuan üç yaşında ve hergun sayısız senı seviyorum cumlesı ve sayısız sarımalarla gecıyor bebekliğinden beri
Tv olarak belli yasa kadar ızlemeedi
Paketlı ürün olarak biz yıyorsak çayın yanında merak ettiyse verdim asla yıyemez şeker tüketmez kafasında bır anne degılım açıkçası
Sadece onu sevgıyle ilgiyle büyütmek çabasındayım
Her an aktıvıte yapmıyoruz bu ımkansız kendi kendine oynuyor sıkılıyor yeri geliyor ağlamasına ızın veriyorum
Çünkü dışarıda hayat a hazırlamak demek çocuğu sürekli onu mutlu edıp oyalayacak bıseyler bulmak çocuk ıcın doğru olmayacaktır