Sevgisevgim valla bende diğer tüm anneler gibi her şey yolunda iken kendini mükemmel hisseden, bir şeyler yanlış gittiğinde sorgulayan bir anneyim ortalama diyeyim. Uyku konusunda hassasım, bebeğimin uykusunu muhakkak evde yaptırırım. Gece uykusu vakti geldiğinde muhakkak evde oluruz. Yemek konusunda 3 öğüne dikkat ederim. Elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışırım ama bizim de var kaçamaklarımız, çikolata gibi, süt dilimi gibi, miktar olarak az, ama cips, kola falan yedirmem içirmem. Her gün dışarı çıkarırız, soğuksa bile en azından bi market veya fırın gezmesi. Ekran sadece yemek yerken var. Gündüz çalıştığım için akşam muhakkak özel olarak oynarım, oyuncaklarla oynarız, aktivite kitabından etkinlik yaparız, saklambaç oynarız veya fiziksel olarak şöyle güreşimsi tarzda şeyler :)