ela10 Kızlar bebeğim kolik mommys bliss night gaz damlası kullanan memnun kalan kalmayan yazabilir mi ? Kaç damla kullanılıyor?? Bebeğim 50 günlük.. biogaia ve nurse harway yetersiz kalıyor. Hatta fatda etmiyor yorumlarınızı bekliyorum 🥹
Denizzzmommm ela10 çok iyi kesinlikle alın 3 saatte 1 2 ml şeklinde kullandık zaten yazıyordu üstünde. Gecesini alın eğer memnun kalırsanız gündüz versiyonunu da alırsınız ben öyle yaptım şişelerce kullandım
Denizzzmommm Denizzzmommm ela10 başlangıçta 1.5 ml olarak ta başlayabilirsiniz içinden şırınga çıkıyor yanağına doğru sıkarak veriliyor
Sokoley ela10 sab simplex kullanıyoruz çok etki etmese de yine de yapıyor zor da olsa. Biogai çocuğu mahvetti aşırı gaz sıkışması yaşadı bıraktım
masallinaannesi Benim kızım da kolik artık bende ağlıyorum bütün damlaları kullandım fayda etmiyor hamak damlalar masajlar gaz kemeri gaz patiği çok yoruldum
ela10 izd masallinaannesi bu ilacıda denediniz mi? Uyutmasa bile sakinleştirip gazını çıkarsa kendini o kadar çok sıkıyor ki aralıksız ağlıyor o ağlıyor ben ağlıyorum birşey yapamadığım içinnn napmalıyım bilmiyorum
izd Kolik bebek anneleri seviypr genelde. Ben diş çıkarma döneminde ek hıdaya da geçişte kabız ve gaz sorunu yaşadığında almıştım ama benim kızımda uyku yaptı, aldıktan bir süre sonra uykuya daldı, ben vermedim o yizden
ela10 Aslında tedirginliğim uyku uyuyamadıkça özellikle gece büyüme hormonu salgılanmıyor uyumassa sağlıklı olmaz diye düşünüyorum ve öyle bir ağlamak yok resmen katılıyor, uyuyunca gazını çıkarıyor vicdan da yapıyorum🥹🥹🥹 10 da baslıyor susmayan ağlamalarımız 2 ye kadar sürüyor günde 1 defa düşünüyorum max 2 siz ne yapardınız benim yerimde olsanız bide ağladıkça gazlanıyor biliyorsunuz emzik bile vermedim ekstra hava alıp gazlanmasın diye uyku uyuması daha masum geliyor 🥹🥹🥹
masallinaannesi ela10 denemedim bunu benim kızım aynı çok katıla katıla ağlıyor gece 2 ye kadar zor yatırdım
izd ela10 aslında kızım çok gazlı bir bebek hiç olmadı, ara ara yaşadı. Ben aldığımda ek gıdaya başlamıştı ve de hafif kala sorunu vardı. Bazen kaka yapmaya çalışırken gaz çıkarırdı. İşleri biraz kolaylaşsın diye almıştım açıkçası zira tam da diş çıkarma dönemi idi.. gaza ekstra faydası oldu mu bilmiyorum hani tespit edebileceğim kadar net bir durum yaşanmadı..