Kızlar bebeğim 9 ay 23 günlük. Şuana kadar hiç mama kullanmadık anne sütü ek gıda kullanıyoruz. Kilo alımının iyi olduğunu söylüyor doktorumuzda. Ama şu 1 haftadır geceleri çok sık uyanıyor 1 saatte bi 15 dakikada bi uyanıyor dediğimde uykulu halde mırıldanıyor uyanmıyor bile tam. Doymuyor mu diye düşünüyorum ama bütüm gün çok iyiyiz gece oluyor sadece gün içinde doyuyor da gece mi aç? Gögsüme baktığımda sütüm de var yeterince kilo alımı hep iyi şükür. Ya şöyle de düşünüyorum hiç dişi yok diş olma ihtimali var mı ağlamıyor uykusundan uyanmıyor bile 10 dakikada yarım saatte bi mızlanıyor