Nefesin_Annesi0 Kızlar salı günü mobil sınavım var inşallah geçerim. Evde sık sık soru çözüyorum derslerin hepsine katılamadım sadece bir gün gidebildim. Derslere girmeyipde sınavı kazanan var mı
Kitapkokusu Nefesin_Annesi0 Ben hiç gidemedim derslere. Youtube da konulu anlatımlar oluyor önce konuyu dinleyip sonra konu üzerine soru çözdüm kolaylık oldu bana. Şimdiden hayırlısı olsun, stres yapmayın odaklanın halledersiniz inşallah. 🌺
Miniminikusum Nefesin_Annesi0 ben derslere hic katilmadim. Sadece verilen kitaptan cakistim ve bolca cikmis soru cozmustum
Minnakelifim Nefesin_Annesi0 cumartesi girdim sınava sorular çok basitti kesin 90 95 almışımdır dedim. Çıkışta kimlik no girip kaç puan aldığına bakıyorsun. 76 almışım geçtim ama çok şaşırdım cevaplardan çok emindim. Çok çalışın özellikle youtubeden animasyonlu sorulara çalışın 10 tane çıkıyor ve şaşırtmalı sorular hep iki şık arasında kalıyosun
deli_bir_hatun Nefesin_Annesi0 kitabı hiç okumadım sadece çıkmış sorularu çözdüm uygulamalardan 86 ile geçtim 3 yıl önce sizde geçersiniz çok basit sorular 🙂