Noname21 çizik var karıştırmıştır falan dediler ama içime sinmedi iyi bir kbb ye yeniden baktıracağım bir ara düştü onunla ilgisi yoktur dedi doktor ama emin olamıyorum çünkü ondan sonraki aylarda başladı yine de tek taraflı kanama nemden deniyor şu nem ölçeri falan alıp bir bakacağım..nazal nemle çok rahatlıyor ama hep onu mu süreceğiz yahu :) düzeni kurunca haber et bana her türlü yardıma ihtiyacın olursa sa haberleşelim o işler çok zor :)