Celik02 Kızlar oğlum yaklaşık 7 aylık her emzirmeden sonra olmasada arada böyle gazını çıkarınca kusuyoo acaba reflü falan var anlamıyorum.Doktorumuza danışmam gerekir mi acaba ?
Edalilya Geçmiş olsun, doktorumuz içinde biraz bile gaz kalsa onu çıkarmaya çalışırken kusabilir demişti . Yedikten sonra belli bir süre yatar pozisyona getirmemeye çalışın bence ve gazını sizin yardımınızla çıkartsın 🫶🏻