Bexseroyu 2. Ve 4. Ayda/ nimenrix’i 5. Ve 7. Ayında yapıldı. Bizde bir yan etki çıkmadı. Ama bexseroda yapar yapmaz + 4 saat sonra calpol verdi doktoru. Sonrasında ateş kontrolü ile ded,38.5 üzerinde bir kez daha calpol dedi..ilk bexsero dozunda 37.6 ya dek yğkseldi sadece, ikinci dozda o da olmadı.. şifa olsun bebeğinize (her ikisinin de 13. Aydan sorna hatırlatma dozları yapılacak)