Diverso evet benim kuzenim bebeğine eğitim verdi sen de yap rahatlık varmış dedi artık kendi kendine uyuyor dedi ama o süreç bana uymuyor ya çünkü bebek uyuması gereken vakitte erkenden uyanırsa yanına gitmeyin 15/20 dk dayanabildğiniz kadar bırakın ağlasın diyormuş , ben yapamam bunu kaldıki benim bebeğim 2. Dakika da ağlamaktan kusar zaten