mt_bebek1 kızımın onuncu ayda çıktı dişleri hem de iki alttan iki üstten. Ben de dedim hep dişler neden gelmiyor diye bir anda hepsi geldi. Şimdi bir yaşına görmek üzere. Üstten çıkan iki dişin yanindakiler de çıkıyor. Sizinkiler de gelir merak etmeyin. Yoğurt kefir bol bol verin.