Neslihann_ Klima kullanıyoruz sadece salonda var ve bebeğim sürünmeye başladı emeklemesi yakındır ve yerler soğuk oluyor nasıl başa çıkacağım 🤦🤦
yyasolii Neslihann_ bende de aynı dert var beneğim 40 günlük ve sadece klima var bende kara kara düşünüyorum
aura_meselesi_bu_sekerim Neslihann_ uyku setimin eski silikon yorganı vardı ben onu seriyorum evim doğalgazlı ama onu sererim belki fikir olur size de
Kerem_k1 Neslihann_ bizde geçen sene soba ile ısındık, yerler soğuk olduğu için yorgan battaniye serebilirsiniz. Yada yer matı var çocuklar için onlardan alıp halı altına kadar heryere döşeyebilirsiniz ben çok memnun kaldım yerlerden soğuk almadık bu sayede.
kumsalmira__ Neslihann_ bana kalırsa patik ayakkabı giydirip yürüteçe koy onunla gezsinki yerde emekleyerek üşütmesin. Ondan sıkılınca da sallancak alabilirsin eve ona koyarsın oyalanir