ysmnzhr Merhaba arkadaşlar kullanıp memnun olduğunuz marka hangisi Uğur derin dondurucu ve Bosch arasında kaldık açıkçası hangisini önerirsiniz
Artemiss_ ysmnzhr uğur derin dondurucu var bende memnunum ama buzdolabı tipi almanızı tavsiye ederim tek göz derin bendeki her şey karman Çorman oluyor
Coynes Ben 1 yildir ugur kullanıyorum karlaniyor en üst rafi Bilmeden almisiz internetten uygunsu gerci 4 bine almıştik😊onun disinda memnunuz
Artemiss_ ysmnzhr hayır yapmadı servis çok sık açarsanız ve güneş görürse karlanır dedi biz de ona göre kullandık çok şükür sorun olmadı