Kızlar bebeğim 13,5 aylık oldu hala adet görmüyorum. Başlarda ufak tefek lekelenmelerim oluyordu ama 2. Güne bile çıkmadan bitiyordu. Yani lohusalık harici hiç adet görmedim desem yeridir. Perşembe günü doktoruma gideceğim ama korkuyorum ters bi durum çıkarsa diye. Hala çok sık emziriyorum ondandır diyorlar ama 1 seneyi de geçmesi iyi değil diye biliyorum. Sizde var mı böyle bi şey yaşayan doktorunuz ne dedi