Bebeğim 26 günlük d vitamini yüzünden çok gazlıydı bugün vermedim ve çok rahat uyuyor uyandığında emziriyorum ama 2 saati geçti en fazla kaç saat beklemeliyim ki uyandırsam mı ama o zaman da huysuzlanıyor ilk defa böyle uzun uyudu günlerdir bi saat bile uyuyamıyordu