Oğlum 7 yaşında 3 yaşından beridir alerjik astım diyorlar kanda bakıyolar yüksek çıkıyor diye ve öksürük hiç kesilmiyor diye alerjik astım diyorlar fakat deri de test yapılmadı benim merak ettiğim bu alerjik astım öksürüğü her gün mü olur istisnasız her gün öksüyor oğlum ve öksürük gece azalıyor yada bitmiş gibi oluyor uyanır uyanmaz başlıyor gündüz daha çok öksürüyor yani sizde durumlar nasıl bana bilgi verirseniz sevinirim 🥲🥲🥹