Kızlar bebeğimde süt ve yumurta alerjisi var 9 buçuk aylık oldu artık doktorumuz artık yavaş yavaş açalım dedi bugün bir çay kaşığı yoğurt verdim pişik olmuş poposu alerjisi genel de pişikle anlıyoruz zaten.Ama farklı bir tepki yok huysuzluk,döküntü vs aynı durumu yaşayan oldu mu sizce vermeye devam mı etmeliyim yoksa tekrar bırakayım mı?Belki yaşayan anneler vardır diye yazdım🫠