ilaydaaysima Sterimar baby burun spreyi kullanıyorum 1 aylık kızımın gözüne kaçtı gözde sulanma çapak yaptı akma oldu birsey olurmu lütfen yorum yapar mısınız bilen kullanan anneler
Tomyris ilaydaaysima birşey olacağını sanmıyorum denize gittğinizi be gözüne su kaçtığını düşünün. O spreyde deniz tuzu vardı diye hatırlıyorum sadece.
karpuzlusakiz Evet illa kafalarını hareket ettiriyorlar ve kaçıyor endişelenmeyin anne sütü varsa damlatabilirsiniz çapaklanma için
ilaydaaysima tekbasimabakiyorum çok teşekkürler capaklanma akıntı oldu yaşarıyor gözleri korktum daha 1 aylk
34663466 ilaydaaysima bizde öyle bısey olmadı ama eger daha cok olursa bı goster canım bırde pamukla caya batırıp temızleyebılırsın canım gozunu ıyı gelcektır
tarcinnn ilaydaaysima çapaklanma olası vardır deniz suyu o neticede öyle bir etkisi olmaz korkmayın ☺️ Oğlum kaçarken az ağzına yüzüne gözüne bulaşmadı 😂