Kızlar 50 günlük bebeğim var başından beri göğüs ucu yarasiyla uğraşıyorum kullanmadigim şey kalmadı emzirme işlemini doğru yapıyorum göğüs ucum yarım cm bile değil ondanmi kaynakli bilmiyorum galiba bebeğim kavrayamiyor silikon göğüs ucu denedim almadı ama aciya artık dayanamıyorum iç çamaşırı bile giyemiyorum sağıp vermeyi denedim oğlum duran bı bebek değil kolik sagamadigim zman oluyor ten temasınida bırakmak istemiyorum ama 50 gündür yaralarım tam gecicek gibi oluyor acisida tekrar başlıyor kafayi yemek istiyorum varmı bu durumda olan çözümü nasıl buldu ?