kızlar bebeğim 9 aylık çizgi film izlemeyi cok seviyor televizyonu izlemeyi cok seviyor televizyonu cok dalıyor hic soluksuz izliyor bende evde tek bakıyorum bebeğime bi tv izlemem ver evde baska birsey yok tedirgin oluyor öyle cok dalıp izliyor diye otizm yapıyormus diye okudum 0-2 yas arası tvden uzak tutun diyorlar ama mümkün olmuyor nasıl yol cizmem lazım kızlar yardım edin