Naciyeylmz İki yaş için baston mu normal bebek arabası mi?? normal bebek arabamız var ama sizce gereklimi baston ona gecsemmi kullanışlı oluyor mu
aselinanesii Naciyeylmz baston daha kibar biz 3 yaşındayız toplaması taşıması vs ama kabin boylar daha güzel bence daha pratik gibi duruyor ☺️
Beraninannesii Naciyeylmz Yani pratik katlamasi taşıması kolay 8.ci aydan itibaren kullanıyorum 16 aylık bebeğim
umutunannesiiii Naciyeylmz kabin boy çok rahat chicco goody plus kullanıyorum tek başıma açıp kapatıyorum çocukla rahat ettim
Biumuttt Naciyeylmz ay ben aldım indirmdeyken çok hafif araba kışın kullanılır mı orasını bilmiyorum da arabnz varsa pekte önemli değil