Kızlar dişim apse yaptı ve aşırı şiş yüzüm yanağım yamuldu resmen yüzümü gören herkes oo çok kötü olmuş diyor iyice utanıyorum yarın çocuğumun okulu var ve yüzüm şiş diye utanıyorum göndermeyim diyorum ama çocuğum da okulunda başarılı bir öğrenci okulundan geri kalmasını istemiyorum çünkü 1 gün bile çok önemli okulda ama utanıyorum dişim şişliği yüzünden siz olsanız ne yapardınız götürür müydünüz