hnnl Oglumun göbek deliği dışarda top gibi korkuyorum neden böyle fıtık mı acaba aranızda olan var mı
GoktugUras_mom hnnl göbek fıtığı olabilir Benim oğlumdada olmuştu çocuk cerrahına getirmiştim belirli bi zaman vermişti kendiliğinden geçmişti çok şükür, geçmezse eğer küçük bir operasyon yapabilir demişti ama gerek kalmamıştı çok şükür
Filizz23 hnnl göbek fıtığı bizde de olmuştu büyüyüp kilo aldıkça geçer dedi doktor öyle de oldu geçti hiç korkmanıza gerek yok geçiyor 1 2 ay içinde tamamen geçiyor
Oglusum5357 hnnl bnm bebegım de de var doktor kayboluyor genelde yasına kdr dedi yaşı geldiğinde kontrole çağırdı sdece
Kuzeymomss hnnl Büyük ihtimalle göbek fıtığı. Benim oğlumda da var ama küçük birşey. Doktoru geçedebilir geçmeyedebilir dedi. Geçmese bile 4 5 yaşına kadar müdahale edilmez dedi
aysnrr63 Korkmayın ama tedbirsiz de davranmayın çocuk dr danışın bizimse olmuştu 4 aylıkken falandı geçti kendi kendine para bantlama vs gibi saçma sapan hurafeleri yapmayın zamana ve dr önerilerine göre hareket edin 🌸
Femme1 hnnl benim oglum da vardı medicalden bebekler icin gobek fitigi korsesi aldim duzenli kullandim gecti