Kızlar 1 ay önce gündüz tuvalet eğitimine başladım gece uyuduktan sonra besliyorum o görmüyor bezlediğimi sabah çıkarıyorum. Her neyse eğitimin 3.gününde hiç altına yapmadı söyledi hep çiş kaka tuvalete yaptı böyle birkaç gün devam etti sonradan bir haller oldu altına yapıyor rahatsız bile olmuyor kakasını yaparken korkuyor söylemiyor anlamadım neden böyle 1 ayda tamamen alışmış olması gerekmez miydi? Benimle inatlaşıyor yapmak istemiyor