snurulusoy Arkadaşlar bebeğim için 0-6 ay avent emzik almıştım. Hiç kullanmadım aldığım kutusuyla duruyor .almak isteyene 250 tl ye vericem .linkini ekliyorum birebir aynisi https://www.e-bebek.com/philips-avent-ultra-air-emzik-0-6-ay-2li-erkek-p-pav-998716