askan muhtemelen yaşadığınız şey amiyane tabiri ile “memelerin gerbiyeyolması” denen, sütün rastgele üretildiği değil de sistemli üretildiği döneme geçmenizden kellidir. Prolaktininiz olduğu süfeceysütünüzmazalmaz, azalan oksitosin olur olsa olsa,onu da bebek emerek ve siz bebeğinizi sevdikçe bebek sizi sevdikçe size baktıkça artar zaten. Siz dengeli beslenin, bol su için, rezeneye abanmanıza gerek yok zira uzun vadede zararı yararından fazla. Kaldı ki bestlakçinde rezene var zaten. İçinizi rahatlatacak ise süt artırıcı alın, almayın diyemem. Sizin tercihiniz ama endişelenmeyin. Bebeğiniz büyüdükçe emme aralıkları uzayacağı için artık bünyeniz ona göre süt üretecek. Bu aşamaya ilk geçiştie sütte dengesizlikler yaşanması sürpriz değil. Sakın sağıp da sağımda çıkan miktara bakıp sütüm az demeyin, o bi gösterge değil. Bence emzirin, hiçbişiycik olmaz :)